Un avantaj major al aplicației de gestiune a activității unei stații pentru inspecții tehnice periodice – ManagerITP este ușurința cu care clienții din mediul online pot să se programeze la serviciile oferite.
Pandemia COVID 19 a modificat în întregime modul de interacțiune între oameni limitând cât mai mult contactele fizice directe. Ca urmare tot mai mulți clienți apelează la mediul online pentru a accesa bunuri sau servicii. Aplicația în discuție este construită și în jurul acestei necesități de comunicare online.
Programare online. Posibilități multiple de acces
Aplicația generează link-uri care duc la serviciile oferite de către personalul stației ITP cu mențiunea că există și posibilitatea de a folosi și link-uri care duc la un anume serviciu : se pot folosi aceste link-uri pentru a oferi servicii personalizate anumitor clienți. De exemplu un client care deține un autoturism va primi prin e-mail un link care duce la serviciul de inspecție dedicat autoturismelor, pe când un manager de flote al unei companii de transporturi care deține camioane va primi un link de programare dedicat camioanelor.
Posibilitatile de utilizare a link-urilor de programare sunt multiple: pot fi amplasate pe propriul site sau pe site-uri aparținând unor colaboratori, firme de promovare, ghiduri auto s.a., pe pagini de Facebook, pe pagini din Google Maps sau pot fi trimise prin e-mail (Gmail, Yahoo, WhatsApp, Messenger s.a.).
Programare online. Ușurință și rapiditate
După accesarea link-ului de programare clientul are de parcurs trei pași pentru a obține serviciul dorit:
- alege serviciul de care are nevoie dacă a accesat pagina cu toate serviciile disponibile sau confirmă serviciul primit printr-un mesaj personalizat (imaginea 1 de mai jos)
- alege locația stației ITP (pentru firme care au mai multe stații ITP), alege angajatul pe care-l dorește să efectueze inspecția și alege dată și ora la care să fie așteptat (imaginea 2 de mai jos)
- introduce datele de identificare ale sale și ale vehiculului (imaginea 3 de mai jos)
Doar trei pași simpli și clientul are programarea făcută, iar la final primește și un e-mail de confirmare a acesteia.
Programare online. Concluzii
Ușurința și rapiditatea programării online vor fi apreciate de clienți totul durând câteva minute, iar întregul proces este simplu și logic. Disponibilitatea lucrătorilor de la stația ITP se va afișa clientului care are posibilitatea de a găsi un interval de timp convenabil pentru el.
Eliminarea apelului telefonic, cel mai utilizat mijloc de contact, duce la câștiguri de timp pentru ambele părți. Clientul nu va fi nevoit să aștepte la telefon, să sune din nou dacă numărul alocat stației este ocupat sau dacă inspectorul este ocupat și îl lasă în așteptare. Inspectorul ITP primește programarea în mod automat fără a fi nevoie de implicarea sa, astfel se poate ocupa mai mult de clienții fizici prezenți în stația ITP.
Toate avantajele amintite mai sus recomandă folosirea aplicației ManagerITP despre care mai multe informații găsiți consultând Pagina de prezentare .
Testare gratuită
30 zile
Angajează ManagerITP pentru 30 zile în echipa ta fără nici un cost! Este necesară doar înregistrarea și ai acces la toate funcțiile sistemului!
Sună pentru asistență gratuită la instalare și în 30 de minute ai aplicația funcțională!