• Acasă
  • Inițializare sistem
    • Logare utilizator nou
    • Logare utilizator vechi
    • Configurare Profil
  • Module program
    • Istoric ITP-uri
    • Agendă
    • Programări
      • Programări online clienți
      • Programări inspector ITP
    • Notificări
    • Statistici
    • Angajaţi
    • Abonament
  • Galerie cu imagini
Manual SSM

Manual de utilizare

  • Acasă
  • Inițializare sistem
    • Logare utilizator nou
    • Logare utilizator vechi
    • Configurare Profil
  • Module program
    • Istoric ITP-uri
    • Agendă
    • Programări
      • Programări online clienți
      • Programări inspector ITP
    • Notificări
    • Statistici
    • Angajaţi
    • Abonament
  • Galerie cu imagini

Agendă

 

Modulul Agendă stochează informații despre firmele care aduc mașinile pentru ITP, datele de contact ale conducătorilor auto, precum și status-ul GDPR.

 De reținut! Dacă nu există acceptul clientului pentru prelucrarea datelor (GDPR), sistemul nu va trimite notificări prin e-mail la expirarea inspecției tehnice periodice.

În imaginea de mai jos găsiți cum arată fereastra corespunzătoare modulului Agendă.

Manual SSM Agenda 8

Pentru introducerea de noi  contacte sunt disponibile trei căi : 

  1. import de date – recomandat la inițializarea stației ITP prin fișiere Excel
  2. introducerea automată prin adăugarea de inspecții în Istoric ITP-uri atât prin adăugarea punctuală, cât și prin introducerea automată din programator (vezi modulul Istoric ITP-uri) 
  3. introducerea punctuală de contacte prin apăsarea butonului Contact nou

2. introducerea automată prin adăugarea de inspecții în Istoric ITP-uri

Introducerea de inspecții în istoric este tratată în modulul Istoric ITP-uri, iar după cele două modalități avem tabelul de formă:

Manual SSM Agenda 1

 

Se observă că în acest caz în coloana Status GDPR apare Consimțământul nu a fost listat: se apasă butonul Listare consimțământ (butonul cu imprimantă), se tipărește consimțământul corespunzător clientului și dacă acesta este de acord și îl semnează, se bifează căsuța de culoare verde.În fereastă deschisă se confirmă acceptul clientului.

Manual SSM Agenda 2

În acest moment clientul poate fi notificat și prin e-mail: status-ul din coloana GDPR apare ca GDPR OK (vezi mai jos).

 

Manual SSM Agenda 3

3. introducerea punctuală de contacte prin apăsarea butonului Contact nou

După apăsarea butonului se deschide o fereastră în care se completează datele noului contact:

Manual SSM Agenda 4

Prin apăsarea butonului Salvează se crează noul contact:

Manual SSM Agenda 5

Pentru schimbarea status-ului GDPR se procedează ca și la punctul anterior: listare, accept client prin semnare consimțământ, bifare accept client. La final vom avea un contact complet de forma:

Manual SSM Agenda 6

Modul de lucru cu baza de date Agendă

Pentru a găsi rapid un contact putem folosi filtrelor din partea stânga, deasupra tabelului. La fel ca și pentru alte module datele se pot edita sau chiar șterge prin apăsarea butoanelor de Editare și Ștergere din rândul corespunzător.

Manual SSM Agenda 7

Agendă

 

Modulul Agendă stochează informații despre firmele care aduc mașinile pentru ITP, datele de contact ale conducătorilor auto, precum și status-ul GDPR.

 De reținut! Dacă nu există acceptul clientului pentru prelucrarea datelor (GDPR), sistemul nu va trimite notificări prin e-mail la expirarea inspecției tehnice periodice.

În imaginea de mai jos găsiți cum arată fereastra corespunzătoare modulului Agendă.

Manual SSM Agenda 8

Pentru introducerea de noi  contacte sunt disponibile trei căi : 

  1. import de date – recomandat la inițializarea stației ITP prin fișiere Excel
  2. introducerea automată prin adăugarea de inspecții în Istoric ITP-uri atât prin adăugarea punctuală, cât și prin introducerea automată din programator (vezi modulul Istoric ITP-uri) 
  3. introducerea punctuală de contacte prin apăsarea butonului Contact nou

2. introducerea automată prin adăugarea de inspecții în Istoric ITP-uri

Introducerea de inspecții în istoric este tratată în modulul Istoric ITP-uri, iar după cele două modalități avem tabelul de formă:

Manual SSM Agenda 1

 

Se observă că în acest caz în coloana Status GDPR apare Consimțământul nu a fost listat: se apasă butonul Listare consimțământ (butonul cu imprimantă), se tipărește consimțământul corespunzător clientului și dacă acesta este de acord și îl semnează, se bifează căsuța de culoare verde.În fereastă deschisă se confirmă acceptul clientului.

Manual SSM Agenda 2

În acest moment clientul poate fi notificat și prin e-mail: status-ul din coloana GDPR apare ca GDPR OK (vezi mai jos).

 

Manual SSM Agenda 3

3. introducerea punctuală de contacte prin apăsarea butonului Contact nou

După apăsarea butonului se deschide o fereastră în care se completează datele noului contact:

Manual SSM Agenda 4

Prin apăsarea butonului Salvează se crează noul contact:

Manual SSM Agenda 5

Pentru schimbarea status-ului GDPR se procedează ca și la punctul anterior: listare, accept client prin semnare consimțământ, bifare accept client. La final vom avea un contact complet de forma:

Manual SSM Agenda 6

Modul de lucru cu baza de date Agendă

Pentru a găsi rapid un contact putem folosi filtrelor din partea stânga, deasupra tabelului. La fel ca și pentru alte module datele se pot edita sau chiar șterge prin apăsarea butoanelor de Editare și Ștergere din rândul corespunzător.

Manual SSM Agenda 7

Angajaţi Istoric ITP-uri
Smart Service Manager
© Smart Service Manager 2023
Powered by ConsDigiTeh & PFA Gere Attila