• Acasă
  • Inițializare sistem
    • Logare utilizator nou
    • Logare utilizator vechi
    • Configurare Profil
  • Module program
    • Istoric ITP-uri
    • Agendă
    • Programări
      • Programări online clienți
      • Programări inspector ITP
    • Notificări
    • Statistici
    • Angajaţi
    • Abonament
  • Galerie cu imagini
Manual SSM

Manual de utilizare

  • Acasă
  • Inițializare sistem
    • Logare utilizator nou
    • Logare utilizator vechi
    • Configurare Profil
  • Module program
    • Istoric ITP-uri
    • Agendă
    • Programări
      • Programări online clienți
      • Programări inspector ITP
    • Notificări
    • Statistici
    • Angajaţi
    • Abonament
  • Galerie cu imagini

Angajaţi

 

Modulul Angajați permite adăugarea sau ștergerea de persoane în sau din echipa de lucru a stației ITP, precum și stabilirea programului de lucru, inclusiv a pauzelor programate (sărbători legale, concedii, pauze de masă) sau neprogramate (îmbolnăviri, învoiri).

 De reținut! Persoana care s-a logat prima dată în sistem (vezi Logare utilizator nou) este trecută automat în rândul angajaților; ea este persoana care administrează profilul de pe ManagerITP, respectiv deține/administrează stația ITP. Această persoană stabilește echipa și orarul de lucru și poate fi la rândul ei cu statut și de angajat.

În imaginea de mai jos găsiți cum arată fereastra corespunzătoare modulului Angajați si în care observăm că avem în tabelul Angajați deja o persoană: Utilizator. Această poate, cum am spus anterior, să administreze contul sau poate să fie unul dintre angajați.

Manual SSM Angajati 1

Pentru a adăuga un angajat nou administratorul contului apasă butonul Angajat nou și trimite prin e-mail o invitație persoanei respective.

Manual SSM Angajati 2

 

Noul angajat confirmă în e-mail-ul primit aderarea la echipă:

 

Manual SSM Angajati 3

După confirmare persoana invitată trebuie să se autentifice completându-și datele în fereastra:

 

Manual SSM Angajati 4

 După apăsarea butonului Înregistrare noua persoană (în exemplul nostru Angajat 1) va avea acces la sistemul ManagerITP. În tabelul Angajați apare și nouă persoană – Angajat 1.

Manual SSM Angajati 5

Administratorul contului poate să modifice datele angajatului sau chiar să-l șteargă (cu transferarea datelor către un alt angajat) prin apăsarea butoanelor de Editare și Ștergere din rândul corespunzător. Mai jos imaginile după apăsarea acestor butoane:

Editare profil

Editare profil

Stergere profil

Stergere profil

Tot administratorul contului stabilește programul de lucru în modulul Programări la setarea Servicii oferite și întreruperile programate sau nu din programul de lucru în acest modul prin apăsarea butonului Pauză nouă. Se deschide fereastră de mai jos:

Manual SSM Angajati 8

Exemplu de pauză repetitivă (pauza de masă)

Manual SSM Angajati 9

Exemplu de pauză nerepetitivă (învoire)

Manual SSM Angajati 10

Prin apăsarea butonului Salvează se introduc pauzele în sistem, iar angajatul în cauză nu va putea fi programat pentru efectuarea de servicii: în tabelul Programări din modul Programări perioadele corespunzătoare pauzelor de orice tip sunt marcate cu Nu e disponibil.

Pauzele din exemplu sunt redate în imaginea de mai jos:

Manual SSM Angajati 11

La fel ca și la Angajați administratorul contului poate să modifice datele  prin apăsarea butoanelor de Editare și Ștergere din rândul corespunzător.

Angajaţi

 

Modulul Angajați permite adăugarea sau ștergerea de persoane în sau din echipa de lucru a stației ITP, precum și stabilirea programului de lucru, inclusiv a pauzelor programate (sărbători legale, concedii, pauze de masă) sau neprogramate (îmbolnăviri, învoiri).

 De reținut! Persoana care s-a logat prima dată în sistem (vezi Logare utilizator nou) este trecută automat în rândul angajaților; ea este persoana care administrează profilul de pe ManagerITP, respectiv deține/administrează stația ITP. Această persoană stabilește echipa și orarul de lucru și poate fi la rândul ei cu statut și de angajat.

În imaginea de mai jos găsiți cum arată fereastra corespunzătoare modulului Angajați si în care observăm că avem în tabelul Angajați deja o persoană: Utilizator. Această poate, cum am spus anterior, să administreze contul sau poate să fie unul dintre angajați.

Manual SSM Angajati 1

Pentru a adăuga un angajat nou administratorul contului apasă butonul Angajat nou și trimite prin e-mail o invitație persoanei respective.

Manual SSM Angajati 2

 

Noul angajat confirmă în e-mail-ul primit aderarea la echipă:

 

Manual SSM Angajati 3

După confirmare persoana invitată trebuie să se autentifice completându-și datele în fereastra:

 

Manual SSM Angajati 4

 După apăsarea butonului Înregistrare noua persoană (în exemplul nostru Angajat 1) va avea acces la sistemul ManagerITP. În tabelul Angajați apare și nouă persoană – Angajat 1.

Manual SSM Angajati 5

Administratorul contului poate să modifice datele angajatului sau chiar să-l șteargă (cu transferarea datelor către un alt angajat) prin apăsarea butoanelor de Editare și Ștergere din rândul corespunzător. Mai jos imaginile după apăsarea acestor butoane:

Editare profil

Editare profil

Stergere profil

Stergere profil

Tot administratorul contului stabilește programul de lucru în modulul Programări la setarea Servicii oferite și întreruperile programate sau nu din programul de lucru în acest modul prin apăsarea butonului Pauză nouă. Se deschide fereastră de mai jos:

Manual SSM Angajati 8

Exemplu de pauză repetitivă (pauza de masă)

Manual SSM Angajati 9

Exemplu de pauză nerepetitivă (învoire)

Manual SSM Angajati 10

Prin apăsarea butonului Salvează se introduc pauzele în sistem, iar angajatul în cauză nu va putea fi programat pentru efectuarea de servicii: în tabelul Programări din modul Programări perioadele corespunzătoare pauzelor de orice tip sunt marcate cu Nu e disponibil.

Pauzele din exemplu sunt redate în imaginea de mai jos:

Manual SSM Angajati 11

La fel ca și la Angajați administratorul contului poate să modifice datele  prin apăsarea butoanelor de Editare și Ștergere din rândul corespunzător.

Configurare Profil Agendă
Smart Service Manager
© Smart Service Manager 2023
Powered by ConsDigiTeh & PFA Gere Attila