Angajaţi
Modulul Angajați permite adăugarea sau ștergerea de persoane în sau din echipa de lucru a stației ITP, precum și stabilirea programului de lucru, inclusiv a pauzelor programate (sărbători legale, concedii, pauze de masă) sau neprogramate (îmbolnăviri, învoiri).
De reținut! Persoana care s-a logat prima dată în sistem (vezi Logare utilizator nou) este trecută automat în rândul angajaților; ea este persoana care administrează profilul de pe ManagerITP, respectiv deține/administrează stația ITP. Această persoană stabilește echipa și orarul de lucru și poate fi la rândul ei cu statut și de angajat.
În imaginea de mai jos găsiți cum arată fereastra corespunzătoare modulului Angajați si în care observăm că avem în tabelul Angajați deja o persoană: Utilizator. Această poate, cum am spus anterior, să administreze contul sau poate să fie unul dintre angajați.
Pentru a adăuga un angajat nou administratorul contului apasă butonul Angajat nou și trimite prin e-mail o invitație persoanei respective.
Noul angajat confirmă în e-mail-ul primit aderarea la echipă:
După confirmare persoana invitată trebuie să se autentifice completându-și datele în fereastra:
După apăsarea butonului Înregistrare noua persoană (în exemplul nostru Angajat 1) va avea acces la sistemul ManagerITP. În tabelul Angajați apare și nouă persoană – Angajat 1.
Administratorul contului poate să modifice datele angajatului sau chiar să-l șteargă (cu transferarea datelor către un alt angajat) prin apăsarea butoanelor de Editare și Ștergere din rândul corespunzător. Mai jos imaginile după apăsarea acestor butoane:
Editare profil
Stergere profil
Tot administratorul contului stabilește programul de lucru în modulul Programări la setarea Servicii oferite și întreruperile programate sau nu din programul de lucru în acest modul prin apăsarea butonului Pauză nouă. Se deschide fereastră de mai jos:
Exemplu de pauză repetitivă (pauza de masă)
Exemplu de pauză nerepetitivă (învoire)
Prin apăsarea butonului Salvează se introduc pauzele în sistem, iar angajatul în cauză nu va putea fi programat pentru efectuarea de servicii: în tabelul Programări din modul Programări perioadele corespunzătoare pauzelor de orice tip sunt marcate cu Nu e disponibil.
Pauzele din exemplu sunt redate în imaginea de mai jos:
La fel ca și la Angajați administratorul contului poate să modifice datele prin apăsarea butoanelor de Editare și Ștergere din rândul corespunzător.
Angajaţi
Modulul Angajați permite adăugarea sau ștergerea de persoane în sau din echipa de lucru a stației ITP, precum și stabilirea programului de lucru, inclusiv a pauzelor programate (sărbători legale, concedii, pauze de masă) sau neprogramate (îmbolnăviri, învoiri).
De reținut! Persoana care s-a logat prima dată în sistem (vezi Logare utilizator nou) este trecută automat în rândul angajaților; ea este persoana care administrează profilul de pe ManagerITP, respectiv deține/administrează stația ITP. Această persoană stabilește echipa și orarul de lucru și poate fi la rândul ei cu statut și de angajat.
În imaginea de mai jos găsiți cum arată fereastra corespunzătoare modulului Angajați si în care observăm că avem în tabelul Angajați deja o persoană: Utilizator. Această poate, cum am spus anterior, să administreze contul sau poate să fie unul dintre angajați.
Pentru a adăuga un angajat nou administratorul contului apasă butonul Angajat nou și trimite prin e-mail o invitație persoanei respective.
Noul angajat confirmă în e-mail-ul primit aderarea la echipă:
După confirmare persoana invitată trebuie să se autentifice completându-și datele în fereastra:
După apăsarea butonului Înregistrare noua persoană (în exemplul nostru Angajat 1) va avea acces la sistemul ManagerITP. În tabelul Angajați apare și nouă persoană – Angajat 1.
Administratorul contului poate să modifice datele angajatului sau chiar să-l șteargă (cu transferarea datelor către un alt angajat) prin apăsarea butoanelor de Editare și Ștergere din rândul corespunzător. Mai jos imaginile după apăsarea acestor butoane:
Editare profil
Stergere profil
Tot administratorul contului stabilește programul de lucru în modulul Programări la setarea Servicii oferite și întreruperile programate sau nu din programul de lucru în acest modul prin apăsarea butonului Pauză nouă. Se deschide fereastră de mai jos:
Exemplu de pauză repetitivă (pauza de masă)
Exemplu de pauză nerepetitivă (învoire)
Prin apăsarea butonului Salvează se introduc pauzele în sistem, iar angajatul în cauză nu va putea fi programat pentru efectuarea de servicii: în tabelul Programări din modul Programări perioadele corespunzătoare pauzelor de orice tip sunt marcate cu Nu e disponibil.
Pauzele din exemplu sunt redate în imaginea de mai jos:
La fel ca și la Angajați administratorul contului poate să modifice datele prin apăsarea butoanelor de Editare și Ștergere din rândul corespunzător.