Notificări
Modulul Notificări administrează disponibilitatea sistemului de a trimite notificări clienților, lista clienților care urmează să fie notificați, statusul notificărilor, precum și textul ce este trimis clienților.
De reținut! Notificarea clienților se face prin SMS și e-mail (prin e-mail doar dacă există acordul clientului – GDPR ok).
În imaginea de mai jos găsiți cum arată fereastra corespunzătoare modulului Notificări cu cele 4 submodule.
Primul submodul este Am notificări destule? și aici se găsește numărul de notificări disponibile care este în funcție de abonamentul ales și numărul de notificări necesare pentru săptămâna în curs determinat pe baza istoricului inspecțiilor efectuate.
Următorul submodul este Inspecțiile care expiră și cuprinde lista clienților al căror ITP le expiră:
Cel de-al treilea submodul ne arată lista clienților și starea mesajelor pentru ei:
Ultimul submodul permite personalizarea mesajului pe care-l primesc clienții. În mesaj se poate introduce numele clientului, numărul de înmatriculare, dată de expirare a inspecției, link de programare s.a.m.d.
Notificări
Modulul Notificări administrează disponibilitatea sistemului de a trimite notificări clienților, lista clienților care urmează să fie notificați, statusul notificărilor, precum și textul ce este trimis clienților.
De reținut! Notificarea clienților se face prin SMS și e-mail (prin e-mail doar dacă există acordul clientului – GDPR ok).
În imaginea de mai jos găsiți cum arată fereastra corespunzătoare modulului Notificări cu cele 4 submodule.
Primul submodul este Am notificări destule? și aici se găsește numărul de notificări disponibile care este în funcție de abonamentul ales și numărul de notificări necesare pentru săptămâna în curs determinat pe baza istoricului inspecțiilor efectuate.
Următorul submodul este Inspecțiile care expiră și cuprinde lista clienților al căror ITP le expiră:
Cel de-al treilea submodul ne arată lista clienților și starea mesajelor pentru ei:
Ultimul submodul permite personalizarea mesajului pe care-l primesc clienții. În mesaj se poate introduce numele clientului, numărul de înmatriculare, dată de expirare a inspecției, link de programare s.a.m.d.